środa, 8 maja 2013

Scrapki - wycinanki

Znowu jestem, miałam zakręcony czas zresztą nadal trwa ale znalazłam chwilkę by przygotować scrapki wycinanki i  pochwalić się że też jestem posiadaczką maszynki do wycinania i wytłaczania przerobionej na elektryczną!!!!
 Za udostępnienie wiedzy dzięki dla Gosi i Wojtka!!! za wykonanie serdeczne dzięki dla Witka !!!
Jesteście Wspaniali !!!
Dzięki temu mogę przygotować komplety wycinanek na razie jeden.
 Składa się z 80 elementów wycięty z papieru z fakturą skóry 220 g w kolorze białym i kremowym. 
Zestaw widoczny na zdjęciach 1zestaw 25 zł.
 ( przepraszam za jakość zdjęć fotograf ze mnie na razie nie najlepszy ale ciągle się uczę :)))
aluniaasti@interia.pl















13 komentarzy:

  1. Ale pomysł- super! Te ażurki- cudo! Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. elektryczna to teraz pójdzie maszynowo , ....super

    OdpowiedzUsuń
  3. Elektryczna ... no no... nie wyobrażam sobie co tam można gdzie podłączyć żeby tak ... A scprapki ładne, zwłaszcza piękne ażurki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. to się dopiero będzie działo jak napędzane pradem...
    ja też tak chcę ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam po wyroznienie kunstbyiris.blogspot.de/2013/05/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super:) Gratuluję nowego sprzętu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wycinanki:) Oraz za przepiękną kartkę i gratisy:)
    Polecam!!! jestem w 100% zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozwoliłam sobie wspomnieć o Tobie na moim blogu oraz dodałam baner by można było do Ciebie łatwiej trafić:)
    http://efkakartki.blogspot.com/2013/05/kartka-ze-stemplem-wycinanki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. a czy można jeszcze zamówić takie cudeńka byłabym chętna

    OdpowiedzUsuń
  10. zaciekawiło mnie jak można przerobić maszynke na elektryczną?

    OdpowiedzUsuń
  11. A czy można zamówić same okrągłe serweteczki w bieli i ecru???

    OdpowiedzUsuń