czwartek, 3 września 2015

Kwiatowe candt-serdecznie zapraszam do zabawy


Dawno nie było na moim blogu żadnej zabawy więc serdecznie zapraszam na Kwiatowe candy.
Do wygrania kwiaty wykonane prze zemnie i do kompletu zestaw skrabkowy listków.
Oczywiście słodyczy jeszcze będę dokładać :)))
Pozdrawiam Ciepło Alunia


Zasady;
1. Na swoim blogu umieścić zdjęcie wraz z linkiem zwrotnym do mojego candy.
2. Zostać obserwatorem- miło mi będzie jak nie tylko na czas trwania candy.
3. Umieścić komentarz pod tym postem.
4. Zapisy zbieram do 30.września
wysyłka CANDY na adres na terenie Polski




27 komentarzy:

  1. 1. Kwiaty śliczne :-))) Dziękuję za zaproszenie . Chociaż pierwsze osoby rzadko wygrywają ustawiam się w kolejce i pędzę wstawić banerek :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Chętnie wezmę udział w zabawie:) Obserwuję jako Natalia F, a banerek na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 3. Ja też stanę w kolejce po kwiatuszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również z przyjemnością dołączam do zabawy :-) Nagrody boskie, mam na to wszystko wielką chrapkę! Pozdrawiam - CreaDiva www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kwiatki.Zapisuję się,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kwiatki.Zapisuję się,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wezmę udział w Twoim Candy, przygotowałaś cudowne prezenty, zwłaszcza dla takiej początkującej kartkomaniaczki jak ja. Banerek umieściłam na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne kwiatki :) Również staję w kolejce :) Banerek w pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie kolorowe cudeńka :) oczywiście staję w kolejce :)
    banerek już u mnie świeci.
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja z chęcią spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Są przydasie jest frajda i zabawa. U mnie kwiatków i listków brakuje, bo jeszcze niezbyt mam czym je tworzyć.
    Info o Candy tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli można to i ja zapiszę się w kolejce do Candy :) A zostanę na pewno na dłużej na Twoim blogu :) Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli można to i ja zapiszę się w kolejce do Candy :) A zostanę na pewno na dłużej na Twoim blogu :) Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pzydasie kartkowe, może szczęście mi dopisze po raz kolejny w tym roku.
    Banerek porywam do siebie. Zasiliłam grono obserwatorów,
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią wezmę udział w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super losowanie ciekawe czy uda mi się wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kwiaty, chętnie ustawię się w kolejce po takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie biorę udział w zabawie. http://scrapinkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, nie umiem się oprzeć takim słodyczom... Dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie się przyłączę do zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe scrapki, byłoby miło wygrać taki zestawik bo ich nigdy za wiele jak się nie ma maszynki. Obserwuje już jakiś czas, mój blog to http://pracownianati.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń